به اشتراک بگذارید

آمازون سرویس یک ساعته خود بانام Amazon Prime Now را در ایتالیا راه اندازی کرد. مشتریان عضو Amazon Prime می توانند محصولات موردنظر خود را با تحویل رایگان یک روزه و یا با پرداخت ۶٫۹۰ یورو طی یک ساعت دریافت کنند. در حال حاضر ایتالیا دومین کشور اروپایی است که این سرویس آمازون را ارائه می دهد. قبل از ایتالیا، انگلیس در ماه جولای شروع به ارائه این سرویس کرد.

 آمازون سرویس یک‌ساعته‌ خود بانام Amazon Prime Now را در ایتالیا راه‌اندازی کرد. مشتریان عضو Amazon Prime می‌توانند محصولات موردنظر خود را با تحویل رایگان یک روزه و یا با پرداخت ۶٫۹۰ یورو طی یک ساعت دریافت کنند. در حال حاضر ایتالیا دومین کشور اروپایی است که این سرویس آمازون را ارائه می‌دهد. قبل از ایتالیا، انگلیس در ماه جولای شروع به ارائه‌ این سرویس کرد.


وب‌سایت ایتالیایی آمازون، خبر راه‌اندازی این سرویس جدید را منتشر کرد. در این وب‌سایت، خرده‌فروشی آمریکایی توضیح داد که این سرویس چیست و حداقل برای الان فقط در میلان و اطراف آن ارائه می‌شود. آمازون مشابه این استراتژی را هنگام راه‌اندازی Amazon Prime Now در انگلیس پیاده‌سازی کرد؛ یعنی ابتدا در بخش‌هایی از لندن این سرویس را ارائه داد. اگر آمازون از نتایج کسب‌شده در این محدوده‌ کوچک راضی باشد، احتمالاً حوزه‌ ارائه‌ سرویس را تا سراسر کشور گسترده خواهد کرد.

شرکت تجارت الکترونیک در وب‌سایت خود می‌نویسد: «Amazon Prime Now سرویس جدیدی برای مشتریان عضو Amazon Prime است. با وجود این سرویس جدید، می‌توانید از طریق برنامه‌های اختصاصی محصول موردنظر را سفارش داده و با هزینه‌ای معادل ۶٫۹۰ یورو به ازای هر سفارش، آن را طی یک ساعت دریافت کنید. ارسال با برنامه‌های دوساعته رایگان خواهد بود.» در حال حاضر حداقل تعداد سفارش برای استفاده از سرویس Amazon Prime Now، نوزده یورو است و می‌تواند برای بیش از ۱۵۰۰۰ محصول مختلف ازجمله مواد غذایی استفاده شود.

EcommerceBytes.com به کمک یک روزنامه‌ محلی در ایتالیا دریافت که سفارش‌هایی که به‌وسیله‌ Prime Now انجام می‌شوند، از مراکز توزیع Piacenza نمی‌آیند، بلکه از یک انبار محلی در محله‌ Affori می‌آیند که باعث می‌شود سفارشان طی پانزده دقیقه آماده شوند.

 

نظرات:

loader
توسعه فناوری اطلاعات اینتک
اینتک در شبکه های اجتماعی
توسعه فناوری اطلاعات اینتک

Information Technology Development

Copyright © 2012 - 2020 INTECH