به اشتراک بگذارید

همانطور که می دانید مایکروسافت در ویندوز ۸ برای نخستین بار سنت شکنی کرد و از مترو به جای استارت ویندوزش استفاده نمود. البته متروی ویندوز ۸ با شکست مواجه شد و خیلی زود توسعه دهندگان پکی مبنی بر حذف مترو و بازگشت به همان استارت منو کلاسیک را عرضه نمودند.

  همانطور که می‌دانید مایکروسافت در ویندوز ۸ برای نخستین بار سنت شکنی کرد و از مترو به جای استارت ویندوزش استفاده نمود. البته متروی ویندوز ۸ با شکست مواجه شد و خیلی زود توسعه دهندگان پکی مبنی بر حذف مترو و بازگشت به همان استارت منو کلاسیک را عرضه نمودند.

در ویندوز ۱۰، مایکروسافت اختیار را به دست خود کاربر قرار داد که چه نوع استارت را دوست دارد و نوعی استارت را ایجاد کرد که در آن از موزایک های معروف مایکروسافت نیز استفاده شده بود.

اما حالا با گذشت چندی از عرضه نخستین بروزرسانی ویندوز ۱۰ که سازگاری هرچه بیشتر اپلیکیشن ها با ویندوز را به همراه داشت، پکی مبنی بر استارت منو کلاسیک همانند ویندوزهای پیشین خود عرضه نمود تا کاربران از این حیث نیز، حق انتخاب خود را داشته باشند و علاقه مندان به طراحی کلاسیک مایکروسافت نیز بتوانند در کنار استفاده از تازه ترین ویندوز عرضه شده مایکروسافت، محیط کلاسیک ویندوز خود را نیز داشته باشند.
این پک که با نام انحصاری Classic Shell عرضه شده است، به شما این امکان را خواهد داد تا در صورتی که طرفدار طراحی کلاسیک مایکروسافت باشید، بتوانید به بهترین نحو از آن در ویندوز ۱۰ استفاده نمایید.



 

نظرات:

loader
توسعه فناوری اطلاعات اینتک
اینتک در شبکه های اجتماعی
توسعه فناوری اطلاعات اینتک

Information Technology Development

Copyright © 2012 - 2020 INTECH