به اشتراک بگذارید

قبل از معرفی هر کدام از این ربات ها این نکته را توضیح دهیم که می توانید لینک های زیر را عینا در قسمت گفتگو (چت شخصی و یا گروهی) در تلگرام کپی و ارسال کنید و با کلیک بر روی آن به ربات مورد نظر خود برسید.

@vgifbot
با استفاده از این روبات می توانید ویدیوهای خود را تبدیل به گیف کنید. این کار هم حجم کمتری برای ویدیوهایتان می سازد هم اینکه در برخی موارد ویدیو را بسیار جالب تر می کند. قطعا می دانید که فایل گیف (همان فایل تصویری متحرک) صدا ندارد. ربات وی گیف را نمی توانید در داخل چت استفاده کنید و باید جداگانه عضوش شوید. 

 

 

 

@iLyricsBot

وارد شدن به این ربات هم به زابن انگلیسی تان کمک شایانی می کند و هم اینکه بالاخره متوجه می شوید که این خواننده های خارجی چه چیزی در ترانه هایشان می گویند و ما نمی فهمیم. بعد شاید اگر وارد این ربات شدید و چند تا متن ترانه خارجی را خواندید قدر ترانه سرایی ایرانی ها را بدانید. پیشنهادم اینست که یکی از آهنگ های خانم جنیفر لوپز یا بریتنی اسپیرز را جستجو کرده و دستمالی هم کنارتان باشد تا عرق شرمتان را از خواندن متن ترانه بر روی پیشانی مبارک پاک کنید. با زدن اسم این ربات و سپس جستجوی نام آهنگ می توانید به سرعت برق به متن ترانه آن آهنگ دسترسی داشته باشید. در ضمن می توانید همزمان به خود آهنگ از طریق شبکه های اجتماعی چون یوتیوب و ساوندکلاد دسترسی داشته باشید که می شود نور علی نور.

 

@dictrobot
دیکشنری آنلاین انگلیسی به انگلیسی. با داشتن این ربات یک آکسفورد آنلاین در اختیار خواهید داشت و استاد مسلم زبان می شوید. راهنمای خود ربات هم کمک بسیار ویژه ای به کاربر دارد و باعث آُون تر شدن حس رابطه کاربری با رابت می شود. ربات دیکشنری آنلاین انگلیسی به انگلیسی هم در دسته اینلاین بات ها قرار میگیرد و می توانید از آن در حین چت استفاده کنید.

 

@movieS4Bot


کارکرد این اینلاین ربات بسیار شبیه به Imdbbot بوده با این تفاوت که گاها اطلاعات و گزینه های دیگری را از سامانه های اطلاعات سینمایی دیگری هم به کاربر نشان می دهد. گرچه کارکرد آن کمی دیلی دارد ولی در هر حال در کنار ربات معروف Imdb که پیش تر و در قسمت های قبل معرفی شد، می تواند برای فیلمبازان گزینه بسیار مناسبی باشد.

 

 

ShortUrlBot@

 

این ربات جزو دسته ربات های تلگرام به صورت اینلاین نیست و باید جداگانه در آن عضو شوید ولی عضویت در آن بسیار کار شما را راحت خواهد کرد. همانطور که از اسم آن بر می آید وظیفه ای که این ربات دارد کوتاه کردن لینک های طولانی شماست. مسئله ای بسیار به درد بخور در دنیای امروزی که سایت های گوناگون و مشابه زیادی هم در این زمینه فعالیت می کنند. حال با استفاده از این ربات می توانید زحمت سر زدن به این سایت ها و عضویت در آنها را هم به خود ندهید و سر دو سوت لینک کوتاه شده خود را تحویل بگیرید.

 

storebot@
این ربات مادر همه ربات های تلگرام است و خواهر و مادر و پدر همه را با هم به یک ربات تبدیل کرده! (ذهن منحرف شما هم که ادامه جمله را هرجور که دلش خواند هم البته قابل تقدیر است) ربات مذکور ساخته شده توسط اعضای خود تلگرام است و کاربر را به دنیای ربات ها برده و بهترین های آن را دسته بندی کرده و به همراه یک توضیح کوتاه و لینک ورود به آن معرفی می کند.

 

نظرات:

loader
توسعه فناوری اطلاعات اینتک
اینتک در شبکه های اجتماعی
توسعه فناوری اطلاعات اینتک

Information Technology Development

Copyright © 2012 - 2020 INTECH