به اشتراک بگذارید

در بررسی های مختلف ما شاهد آن بودیم که پرچمدار جدید سامسونگ یک تلفن فوق العاده است. این تلفن ضدآب است، دارای بهترین دوربینی است که تا به حال بر روی تلفن های هوشمند وجود داشته، علاوه بر آن می تواند شما را به دنیای واقعیت مجازی ببرد. با وجود این که من عاشق گلکسی اس۷ هستم، اما هنوز هم یک چیز من را به سمت استفاده از آیفون می کشاند که آن سیستم عامل قدرتمند iOS است.

  در بررسی های مختلف ما شاهد آن بودیم که پرچمدار جدید سامسونگ یک تلفن فوق العاده است. این تلفن ضدآب است، دارای بهترین دوربینی است که تا به حال بر روی تلفن‌های هوشمند وجود داشته، علاوه بر آن می‌تواند شما را به دنیای واقعیت مجازی ببرد. با وجود این که من عاشق گلکسی اس۷ هستم، اما هنوز هم یک چیز من را به سمت استفاده از آیفون می‌کشاند که آن سیستم عامل قدرتمند iOS است.
iOS بزرگترین سلاح اپل برای رقابت است و شاید یکی از دلایل اصلی موفقیت آیفون و آنچه باعث شده تا این محصول همچنان به کسب موفقیت در بازار تلفن‌های هوشمند ادامه دهد، ویژگی‌های آن در آخرین پرچمدار او و عرضه نشدن تازه ترین محصولش است. همواره سیستم عامل آی او اس صاحب بهترین اپلیکیشن‌ها، بروزرسانی‌هایی سازگار و همچنین بهترین توسعه دهندگان است که همواره به دنبال باز کردن مسیر‌های جدیدی برای آیفون شما بوده اند.شما نمی‌توانید در مورد تلفن‌های اندرویدی چنین چیزی را بگویید. همچنان سامسونگ نیز سابقه درخشانی در زمینه بروزرسانی به موقع نرم افزار‌های خود ندارد. همیشه ما شاهد آن بودیم که سامسونگ و شرکای خودش تلفن هوشمند شما را پر از اپلیکیشن‌های غیرضروری می‌کنند که شاید هیچگاه مورد استفاده شما قرار نگیرند. حتی تلفن‌های هوشمند جدید سامسونگ نیز از ماه جاری به انتشار بروزرسانی‌های نسخه جدید سیستم عامل اندروید پرداخته اند که تاخیر بسیاری بین عرضه این سیستم عامل و استفاده سامسونگ وجود دارد. بعید به نظر می‌رسید حتی اگر گوگل در پاییز سال قبل هم این سیستم عامل را عرضه می‌کرد سامسونگ زودتر از اینها، آن را در اختیار کاربران خودش قرار دهد.این درحالیست که ما شاهد چنین اتفاقاتی در سیستم عامل آی او اس نخواهیم بود. اپل درواقع کار فوق العاده ای را داشته و همواره دستگاه‌های خود را با تازه ترین بروزرسانی‌های نرم افزاری بروز نگاه داشته است. در واقعیت، جالب است بدانید که آیپد ۲ اپل که حدود ۵ سال گذشته عرضه شده است هم اکنون به آخرین نسخه از سیستم عامل آی او اس مجهز شده است. شما نمی‌توانید یک دستگاه قدیمی سامسونگ را پیدا کنید که قدرت پشتیبانی از سیستم عامل تازه گوگل را داشته باشد (دقیقاً همین گونه است که دستگاه های قدیمی ، در طول زمان کم سرعت تر می‌شوند و این چندان هم فرقی نمی کند که توسط کدام کمپانی ساخته شده باشند. واقعیت این است که اپل همچنان ویژگی های جدید را به دستگاه های قدیمی خود نیز اضافه می‌کند و استفاده از آنها را در طول زمان با سیستم عامل خود بهبود می بخشد).همانطور برای برنامه ها نیز چنین چیزی صدق می‌کند. توسعه دهندگان تمایل دارند تا بهترین اپلیکیشن‌های جدید خودشان را ابتدا بر روی پلتفرم آی او اس منتشر کرده و سپس به سمت اندروید بروند و این چیز غیرمعمولی نیست که کاربران اندرویدی ماه ها بایستی صبر کنند تا بتوانند لذت استفاده از اپلیکیشن‌های عرضه شده برای آیفون را بچشند. علاوه بر آن که طراحی اپلیکیشن‌ها نیز در آی او اس با دقت بیشتری توسط توسعه دهندگان انجام می‌گیرد.این می‌تواند دلیلی باشد که من را هنوز عاشق آیفون و استفاده از یک دستگاه آی او اسی نگاه داشته است. و از آن مهمتر امنیت دستگاه‌های آی او اسی است که بدون هرگونه تعصب خاصی باید بگویم که اپل فوق العاده بهتر از اندروید ظاهر شده است. به عنوان مثال می‌توان به تحت تاثیر قرار دادن کاربران اندرویدی در تابستان سال گذشته با باگ Stagefright اشاره کرد که موجب شد تا دارندگان دستگاه‌های اندرویدی همگی به گونه‌ای اضطراب داشته باشند. این درحالیست که اپل با بروزرسانی‌های خودش خیلی سریع به وجود باگ‌ها واکنش نشان داده تا موجب دلخوری کاربرانش نشود.تلفن هوشمند سامسونگ گلکسی اس ۷ به معناوی واقعی یک هندست عالی است، اما تا وقتی که سامسونگ راه و رویه اپل و سیستم عامل آی او اس را در دستگاه‌های خود پیاده نکند، می‌توان گفت که آیفون برنده است.

techinsider : منبع

نظرات:

loader
توسعه فناوری اطلاعات اینتک
اینتک در شبکه های اجتماعی
توسعه فناوری اطلاعات اینتک

Information Technology Development

Copyright © 2012 - 2020 INTECH