به اشتراک بگذارید

آلودگی هوا یکی از عوامل مهم برای انسان ها و به خصوص افراد مبتلا به انواع بیماری های تنفسی است. بنابر این برای تمامی ما مهم است که هوای محل سکونتمان که زمان زیادی را در آن می گذرانیم از چه کیفیتی برخوردار خواهد بود.

  آلودگی هوا یکی از عوامل مهم برای انسان‌ها و به خصوص افراد مبتلا به انواع بیماری‌های تنفسی است. بنابر این برای تمامی ما مهم است که هوای محل سکونتمان که زمان زیادی را در آن می‌گذرانیم از چه کیفیتی برخوردار خواهد بود.
امروزه دستگاه‌های زیادی به بازار عرضه شده‌اند که هرکدام به نوعی می‌توانند کیفیت هوای منزل شما را بسنجند؛ اما به تازگی دستگاهی به نام uHoo عرضه شده است که ادعا می‌کند مجهز‌ترین و بهترین دستگاه در این زمینه است. این دستگاه برای سنجش وضعیت هوای منزل از هشت سنسور استفاده می‌کند که می‌تواند منجر به دریافت اطلاعاتی دقیق شود.
سنسور هوای هوشمند uHoo دارای برتری‌های نسبت به محصولات سایر رقبا است. این دستگاه نه تنها می‌تواند کیفیت هوای اتاق را بسنجد، بلکه قادر است تا سموم و مواد حساسیت زای زیان آور را نیز شناسایی کرده و اندازه‌گیری کند. این دستگاه قادر است تا دی اکسید کربن، مونوکسید کربن، گرد و غبار، رطوبت، ما، ازن، ترکیبات آلی و همچنین فشار هوا را بسنجد. علاوه بر آن اپلپیکیشن موبایلی نیز توسط شرکت تولیدکننده عرضه شده است که با متصل شدن به ردیاب سلامت گوشی هوشمند شما می‌تواند میزان سلامتی تک تک اعضای خانواده را بسنجد. شما به وسیله این اپلیکیشن قادر خواهید بود تا از آخرین اطلاعات مربوط به کیفیت هوای منزل خود باخبر شوید و آن‌ها را به ثبت برسانید. این اپلیکیشن بر روی دو پلتفرم اندروید و iOS قابل نصب خواهد بود و توسط شبکه وای-فای شما را به دستگاه متصل خواهد کرد.
در حال حاضر دو بیمارستان از سنسور هوای هوشمند uHoo بهره می‌برند و کمپانی سازنده به دنبال حمایت‌های مالی بیشتر است تا بتواند آن را به تولید انبوه برساند. در حال حاضر این محصول در دو مدل کلاسیک و پریمیوم عرضه خواهد شد. مدل کلاسیک با قیمت ۸۹ دلار به فروش می‌رسد و مدل پریمیوم با امکاناتی گسترده تر دارای قیمتی معادل ۱۳۹ دلار خواهد بود. اگر شما این محصول را از Indiegogo سفارش دهید، تا اواخر ماه نوامبر به دستتان خواهد رسید.
منبع : نیونارنجی

نظرات:

loader
توسعه فناوری اطلاعات اینتک
اینتک در شبکه های اجتماعی
توسعه فناوری اطلاعات اینتک

Information Technology Development

Copyright © 2012 - 2020 INTECH