به اشتراک بگذارید

میت ۱۰ یکی از موردانتظارترین گوشی های سال ۲۰۱۷ است که به رونمایی این محصول جدید هواوی پرداخته ایم.

هواوی به‌تازگی از نسل جدید سری میت خود رونمایی کرده است. هواوی میت ۱۰ با قابلیت‌های متعددی به بازار عرضه شده است تا همچنان خود را به‌عنوان یکی از قدرتمند‌ترین محصولات دنیای موبایل معرفی کند.  

هر سه مدل میت ۱۰ به پردازنده‌ی قدرتمند و هشت هسته‌ای کرین ۹۷۰ مجهز شده‌اند. این پردازنده نخستین نمونه‌ی مجهز به واحد پردازش عصبی مجزا موسوم به NPU است که آن را از رقبای دیگر پیش می‌اندازد. این واحد پردازشی در قیاس با پردازنده‌ی مرکزی تراشه‌ی کرین ۹۷۰، ۲۵ برابر قدرتمند‌تر و ۵۰ برابر کم‌مصرف‌تر است. چینی‌ها وظیفه‌ی تأمین انرژی مورد نیاز هر سه مدل را به یک باتری با ظرفیت بسیار بالای ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی سپرده‌اند.

 

یکی از تفاوت‌های اصلی میت ۱۰ با نسل قبل، جنس بدنه‌ی آن است. چینی‌ها امسال در هر سه مدل میت ۱۰، میت ۱۰ پرو و میت ۱۰ پورشه دیزاین از ترکیب شیشه و یک فریم فلز در ساخت بدنه استفاده کرده‌اند. در این گوشی‌ها از شیشه‌ی 3D در پنل‌های جلو و پشت استفاده شده است تا انحنای موجود در لبه‌های این پنل‌ها، حس خوبی به‌ کاربر منتقل کند و علاوه‌ بر این، گوشی به‌راحتی در دست جای گیرد. Huawei Mate 10 همچنین از نمایشگری ۵.۹ اینچی با رزولوشن QHD‌ و پنل IPS LCD‌ بهره می‌برد؛ اما نسبت تصویر این نمایشگر برخلاف دو مدل دیگر، ۱۶:۹ است.

 

نظرات:

loader
توسعه فناوری اطلاعات اینتک
اینتک در شبکه های اجتماعی
توسعه فناوری اطلاعات اینتک

Information Technology Development

Copyright © 2012 - 2020 INTECH