به اشتراک بگذارید

انتظار می رود که صنعت تجارت الکترونیک آلمان در سال جاری تا حدود ۴٫۳ میلیارد یورو افزایش سود داشته باشد. اگر این اتفاق بیفتد تجارت الکترونیک آلمان در پایان سال جاری ارزشی معادل ۴۶٫۳ میلیارد یورو خواهد داشت. باوجود آنکه صنعت مد بخش مهمی از گردش مالی تجارت الکترونیک آلمان را تشکیل می دهد بخش های دیگری مثل انتقال سریع کالاهای مصرفی به سرعت در حال رشد هستند.

 انتظار می‌رود که صنعت تجارت الکترونیک آلمان در سال جاری تا حدود ۴٫۳ میلیارد یورو افزایش سود داشته باشد. اگر این اتفاق بیفتد تجارت الکترونیک آلمان در پایان سال جاری ارزشی معادل ۴۶٫۳ میلیارد یورو خواهد داشت. باوجود آنکه صنعت مد بخش مهمی از گردش مالی تجارت الکترونیک آلمان را تشکیل می‌دهد بخش های دیگری مثل انتقال سریع کالاهای مصرفی به‌سرعت در حال رشد هستند.


موسسه‌ für Handelsforschung یا IFH در کلن مطلبی را بر اساس آخرین گزارشات تجارت الکترونیک منتشر کرد. در این مطلب آمده است که صنعت خرده‌فروشی آنلاین آلمان چگونه قادر به ثبت رکوردی جدید با ارزشی حدود ۴۲ میلیارد یورو شد. اکنون انتظار می‌رود این صنعت در آینده تا ۴٫۳ میلیارد یورو رشد داشته باشد. این رشد ارزش صنعت تجارت الکترونیک آلمان را تا پایان سال جاری به ۴۶٫۳ میلیارد یورو می‌رساند. موسسه‌ خرده‌فروشی معتقد است درحالی‌که رشد کلی بازار دورقمی بوده و بازار تجارت الکترونیک B2C آلمان در سال ۲۰۱۴ نسبت به سال ۲۰۱۳ یازده درصد پیشرفت داشت می‌توان اولین نشانه‌های اشباع را در آن دید.

مد همچنان بزرگ‌ترین بخش تجارت الکترونیک آلمان است. ولی رشد کندی دارد

IFH با بررسی دسته‌بندی‌های محصولات مختلف و منحصربه‌فرد دریافت که فروش آنلاین مد و لوازم جانبی مرتبط با آن در سال گذشته رشدی کمتر از مقدار میانگین رشد داشته است. این موسسه می‌گوید: «رشد سال ۲۰۱۳ حدود ۱۵ درصد گزارش‌شده است؛ اما این مقدار در سال گذشته حدود ۶٫۷ درصد بوده است. باوجود افزایش مجدد فروش می‌توانیم این‌ها را به‌عنوان اولین نشانه‌های اشباع بدانیم.»

اما وضعیت در مورد گروه «ارسال سریع کالاهای مصرفی» کاملاً متفاوت است. این بخش در سال گذشته ۲۲ درصد رشد داشته است که می‌توان بر این اساس آن را برنده‌ قطعی و مسلم بازار تجارت الکترونیک آلمان دانست. همچنین طلا و جواهرات ۱۸٫۲ درصد و DIY و Garden شانزده درصد رشد داشته‌اند.

محصولات بیشتری به بازار فروش آنلاین پا می‌گذارند

Kai Hudetz مدیرعامل IFH Cologne می‌گوید: «تجارت الکترونیک در آلمان به‌صورت گسترده در حال پیشرفت است. حتی محصولاتی که به سختی تحت تأثیر دیجیتالی شدن جهان تجاری قرارگرفته‌اند به‌سرعت در حال قرار گرفتن در دنیای آنلاین هستند.
 

نظرات:

loader
توسعه فناوری اطلاعات اینتک
اینتک در شبکه های اجتماعی
توسعه فناوری اطلاعات اینتک

Information Technology Development

Copyright © 2012 - 2020 INTECH