به اشتراک بگذارید

به تازگی یک رسانه کره ای گزارش داده است که سال آینده شاهد عرضه نخستین گوشی انعطاف پذیر دنیا از سوی سامسونگ خواهیم بود. این گوشی ها دارای صفحات نمایشی هستند که کاملاً قابل خم شدن است و هیچ محدودیتی را برای استفاده کاربران به همراه نخواهد داشت. با توجه به مصاحبه اول سال رئیس بخش صفحات نمایش سامسونگ که گفته بود آن ها به دنبال شرکایی جهت تولید انبوه صفحات نمایش خمیده هستند؛ می توان انتظار داشت که سال ۲۰۱۷ میلادی این محصولات به بازار عرضه شوند.

  به تازگی یک رسانه کره‌ای گزارش داده است که سال آینده شاهد عرضه نخستین گوشی انعطاف پذیر دنیا از سوی سامسونگ خواهیم بود. این گوشی‌ها دارای صفحات نمایشی هستند که کاملاً قابل خم شدن است و هیچ محدودیتی را برای استفاده کاربران به همراه نخواهد داشت. با توجه به مصاحبه اول سال رئیس بخش صفحات نمایش سامسونگ که گفته بود آن‌ها به دنبال شرکایی جهت تولید انبوه صفحات نمایش خمیده هستند؛ می‌توان انتظار داشت که سال ۲۰۱۷ میلادی این محصولات به بازار عرضه شوند.
هرگاه سخن از صفحات نمایش انعطاف پذیر به میان می‌آید، نام سامسونگ به عنوان یکی از پیشتازان در این زمینه یاد می‌شود. این کمپانی ابتدا با عرضه گلکسی Round و سپس با عرضه سری محصولات اج نشان داد که قصد دارد تا همواره در این زمینه پیشگام باقی بماند. اما این تمام ماجرا نیست چرا سامسونگ تصمیمات دیگری نیز دارد.
بدون شک تا به حال این خبر به گوش شما رسیده است که سامسونگ در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند با صفحه نمایشی انعطاف پذیر است. در اصل ما در پروژه Valley سامسونگ دیگر شاهد صفحات خمیده‌ای مانند گلکسی اس ۷ اج نخواهیم بود؛ بلکه تمامی قسمت‌های این صفحه نمایش مانند یک ورقه قابلیت خم شدن را دارند.
در تازه ترین گزارش ETNews کره خبر می دهد که سال آینده شاهد عرضه نخستین گوشی انعطاف پذیر سامسونگ خواهیم بود. با توجه به شایعات زیاد پیرامون این گوشی‌های هوشمند، برای هر کسی جذاب است تا امیدوار باشد سال آینده بتواند یکی از این گوشی‌های منعطف را در دست بگیرد. البته این صفحات نمایش کاربردهای دیگری نیز خواهند داشت. بنابر این نباید آن‌ها را مختص گوشی‌های هوشمند دانست اما مهم‌ترین استفاده آن‌ها همین گوشی‌ها و تبلت‌ها خواهد بود.
رئیس بخش صفحات نمایش سامسونگ لی چانگ هون در مصاحبه‌ای که اوایل سال جاری انجام داده بود عنوان کرده است: ” توسعه صفحات نمایش تاشو OLED درست بر روی برنامه پیش می‌رود و ما در حال مذاکره با چند شرکت دیگر هستیم تا بتوانیم با شرکای خود این صفحات را به تولید انبوه برسانیم.”
با توجه به این مصاحبه و خبری که رسانه‌های کره‌ای آن را به انتشار رسانده اند، احتمال عرضه گوشی انعطاف پذیر سامسونگ تا سال آینده بسیار زیاد خواهد بود. با این حال خود سامسونگ هنوز واکنشی نسبت به این خبر از خود نشان نداده است.

ubergizmo : منبع

نظرات:

loader
توسعه فناوری اطلاعات اینتک
اینتک در شبکه های اجتماعی
توسعه فناوری اطلاعات اینتک

Information Technology Development

Copyright © 2012 - 2020 INTECH