به اشتراک بگذارید

neowinاچ تی سی به تازگی از یک گوشی میان رده به نام HTC Desire 830 رونمایی کرده است. این محصول که خیلی بی سر و صدا در ماه جاری روانه بازار خواهد شد از یک تراشه هشت هسته ای هلیو ایکس ۱۰ مدیاتک و یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی Full HD بهره خواهد برد. این محصول با قیمت ۲۶۹ دلار از تاریخ ۶ مه قابل عرضه خواهد بود.

 neowinاچ تی سی به تازگی از یک گوشی میان رده به نام HTC Desire 830 رونمایی کرده است. این محصول که خیلی بی سر و صدا در ماه جاری روانه بازار خواهد شد از یک تراشه هشت هسته‌ای هلیو ایکس ۱۰ مدیاتک و یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی Full HD بهره خواهد برد. این محصول با قیمت ۲۶۹ دلار از تاریخ ۶ مه قابل عرضه خواهد بود.
اگر به خاطر داشته باشید ۵ سال پیش سری محصولات دیزایر اچ تی سی به عنوان پرچم‌دار این کمپانی شناخته می‌شدند. اما آن‌ها جای خود را به «سنسیشن» دادند و چندی بعد شاهد آن بودیم که سری «وان» محصولات این کمپانی به مدت چند سال پرچم‌دار باقی ماندند. حال دیگر گوشی‌های سری دیزایر این کمپانی تایوانی جزو گوشی‌های میان ‌رده بازار محسوب می‌شوند. اچ تی سی امسال از سه مدل دیزایر ۵۳۰، ۶۳۰ و ۸۲۵ خود رونمایی کرد که در حال حاضر به بازار عرضه شده اند.
اما شایعاتی در ارتباط با یک مدل دیگر به نام اچ تی سی دیزایر ۸۳۰ چند وقتی است که به گوش می‌رسد. بر همین اساس اطلاعاتی مانند امکانات و قیمت این محصول همراه با تصاویر آن منتشر شده است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.
وب‌سایت NoWhereElse می‌نویسد که هندست اچ تی سی دیزایر ۸۳۰ رسماً توسط تایوانی‌ها معرفی شده است. این رسانه ادعا می‌کند که محصول تازه وارد خانواده دیزایر اچ تی سی در تاریخ ۶ مه و با قیمت ۲۶۹ یورو وارد بازار جهانی خواهد شد. هرچند که اطلاعات دیگری در خصوص عرضه این محصول موجود نیست و ما دقیقاً نمی‌دانیم که هدف عرضه این محصول کدام بازارها خواهند بود.

عضو جدید خانواده دیزایر اچ تی سی به یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی Full HD و تراشه ۸ هسته‌ای مدیاتک هلیو ایکس ۱۰ با فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتز مجهز است. بنابر این می‌توان حدس زد که این محصول یک میان رده خوب به حساب می‌آید. HTC Desire 830 همچنین از یک رم با ظرفیت ۳ گیگابایت، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی با پشتیبانی از کارت میکروSD، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی مجهز به لرزش گیر اپتیکال و دیافراگم f/2.0، دوربین جلو با کیفیت اولتراپیکسل، دو بلندگوی بوم ساند، باتری ۲,۸۰۰ میلی‌آمپری و همچنین اندروید مارشمالو بهره می‌برد. این محصول دارای ۱۵۶ گرم وزن بوده و ابعادی معادل ۱۵۷٫۵ در ۷۸٫۹ در ۷٫۷۹ میلی‌متر خواهد داشت.
androidheadlines : منبع

نظرات:

loader
توسعه فناوری اطلاعات اینتک
اینتک در شبکه های اجتماعی
توسعه فناوری اطلاعات اینتک

Information Technology Development

Copyright © 2012 - 2020 INTECH